O FIRMIE | SZKOLENIA | BIBLIOTEKA | KONTAKT
Jesteś: www.arthur.com.pl > O Firmie

 

Tylko dla orłów - zaawansowane techniki sprzedaży

Termin: 6 grudnia 2002, piątek

Miejsce: Warszawa

Cena: 470 zł / osobę. Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały merytoryczne dla uczestników, przerwy kawowe, lunch. Informacja o zniżkach

Librecoin
Sprawdź koniecznie!
http://kulnaro.pl/librecoin-poznaj-walute-przyszlosci/

 

Formularze zamówienia:

Korporacyjny: plik PDF (34 KB)

Indywidualny: plik PDF (37 KB)

Aby pobrać plik - proszę kliknąć prawym klawiszem myszy na link i wybrać opcję "Zapisz element docelowy jako..." 

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:

Uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak opracować strategie negocjacyjne w zależności od specyfiki sytuacji?
  • Jak negocjować w skali mikro – ze współpracownikami, jak i makro – klienci, przetargi, kluczowi klienci?
  • Jak negocjowania z różnymi typami osobowości?
  • Jak w praktyce stosować różnorodne techniki negocjacyjne?
  • Jak wypracować listę kontrolną, stosowaną w przygotowaniach przed negocjacjami?
  • Jak techniki negocjacji można wykorzystać na co dzień?
Librecoin
Check it!
http://librecoinnews.com/

 

Zakres tematyczny szkolenia:

Analiza klientów:
  • Analiza konkurencji już współpracującej z naszym potencjalnym klientem.
  • Ocena opłacalności współpracy krótkofalowej i długofalowej
  • Analiza rentowności klientów
Negocjacje:
  • Dobór strategii negocjacyjnej w zależności od specyfiki klienta:
  • Strategia negocjacji wokół stanowisk, czyli stosowanie twardych technik negocjacyjnych, jak np. pusty portfel, ziarnko do ziarnka, imadło, granica, wyższa instancja.
  • Strategia negocjacji problemowych nastawionych na wynik wygrana-wygrana – analiza potrzeb drugiej strony, techniki kreatywnego myślenia przy rozwiązywaniu problemów.
  • Wybrane techniki argumentacji używane w  negocjacjach oparte na retoryce.
Sposoby budowania i utrzymywania przyjaznych kontaktów z klientami:
  • Przechodzenie z pozycji dostawcy usług i towarów na pozycję partnera.
    w interesach i doradcy.

  • Prośby o rekomendacje.

  • Wychodzenie z propozycjami nowych usług.

  • Pamięć o ważnych datach w życiu klienta.

Finalizacja transakcji – wybrane techniki:
  • Wychwytywanie sygnałów kupna (werbalnych i niewerbalnych).
  • W rytmie tak.
  • Wzajemne zaangażowanie.
  • Wymuszony wybór, etc.