O FIRMIE | SZKOLENIA | BIBLIOTEKA | KONTAKT
Jesteś: www.arthur.com.pl > O Firmie

<<<powrót | wersja do wydrukowania

Temat: Inteligencja emocjonalna (EQ)
. Zdolność do rozpoznawania uczuć własnych i innych ludzi, motywowania się emocjami oraz kierowania emocjami w relacjach z innymi ludźmi
Główne zagadnienia:

Inteligencja emocjonalna jest określana jako zdolność do rozpoznawania uczuć własnych i innych ludzi, motywowania się emocjami oraz kierowania emocjami w relacjach z innymi ludźmi. Inteligencja emocjonalna tzw. EQ ma wpływ na to, jak wykorzystujemy swoje umiejętności i wiedzę w życiu codziennym i zawodowym a  rozwijanie tych umiejętności ma pierwszorzędne znaczenie w sprawnej komunikacji.

Magniskin Oil
Zadbaj o swoją cerę
https://magniskinbeautyskinoil.com/

 

 

Pięć podstaw inteligencji emocjonalnej koniecznych do sprawnego komunikowania się

  • Znajomość własnych emocji, czyli rozpoznawania emocji w chwili jej powstania. Pozwala to na lepsze kierowanie swoim życiem i podejmowanie trafnych decyzji.

  • Kierowanie emocjami, czyli radzenie sobie w sytuacji kiedy występują niemiłe uczucia np. niepokoju, irytacji, złości.

  • Zdolność motywowania się, czyli samokontrola emocjonalna

  • Rozpoznawanie emocji u innych, czyli empatia. Ta umiejętność pozwala na słuchanie emocji innych i właściwe reagowanie na potrzeby

  • Nawiązywanie i podtrzymywanie związków z innymi, czyli kierowanie emocjami innych osób

Korzyści:
  • Osiągnięcie zadowolenia ze swoich działań i zachowanie szacunku do siebie samego

  • Możliwość sprawdzenia skutków przekazywania określonych informacji

  • Uświadomienie roli i znaczenia komunikacji niewerbalnej i jej znaczącego wpływ na skuteczność porozumiewania się

  • Większa tolerancja w stosunku do zachowań własnych i cudzych

  • Zmniejszenie stresu jako wynik polepszenia relacji międzyludzkich

  • Zdolność bardziej zrozumiałego prezentowania swoich pomysłów i myśli.

  • Dopasowanie swojego wizerunku i sposobu komunikowania się do określonych sytuacji i potrzeb.

  • Poznanie psychologicznych typów osobowości warunkujące sposób myślenia i działania.

  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych – konflikty z klientami,  współpracownikami.

Odbiorcy:

Szkolenie przydatne każdemu!

Order now
Pas magnetyczny na ból pleców
https://taneralpro.com/

<<<powrót | wersja do wydrukowania

Account Management | Asertywność w kontaktach zawodowych i prywatnych | Coaching i mentoring | Finanse i rachunkowość zarządcza w zarządzaniu sprzedażą | Inteligencja emocjonalna (EQ) | Komunikacja interpersonalna a efektywność działań | Kreatywne myślenie i twórcze rozwiązywanie problemów | Lobbying – geneza, definicja, działania praktyczne | Merchandising | Motywowanie | Negocjacje | Negocjacje dla kupców sieci handlowych | Obsługa klienta | Ocena pracownika | Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznych | Prognozowanie sprzedaży | Prowadzenie zebrań | Re-engineering | Rekrutacja i selekcja | Retoryka, czyli szuka prowadzenia dyskusji i argumentacji | Sprzedaż | Stres - radzenie sobie ze stresem i jego skutkami | Systemy wynagradzania w dziale sprzedaży | Techniki i mechanizmy manipulacji – jak im nie ulegać? | Telemarketing | Zarządzanie czasem | Zarządzanie konfliktem – rozpoznawanie i rozwiązywanie | Zarządzanie pracownikami i współpracownikami w praktyce | Zarządzanie projektem od A do Z | Zarządzanie terytorium przez przedstawiciela handlowego | Zarządzanie zespołem sprzedawców

 

wszelkie prawa zastrzeżone
ARTHUR - Edukacja Biznesu